tirsdag 15. mars 2011

Detaljer, detaljer

Det er bare detaljer, men detaljer har så mye å si. Dagen i dag gikk til detaljer. Det er noen illustrasjoner jeg ikke er så fornøyd med, så da fikser jeg litt på detaljene for å gjøre dem bedre. Heldigvis er jeg en kløpper i photoshop! Limer inn og visker bort alle spor.


Alf? Her? I min blogg?


Sengetøy?


Meitemark?


Ai ai ai...

Mye rart som skjer i serieromanen min for tida. Jeg har begynt å få tegnenakke, krampearm, prikkende fingre og stivt blikk. Snart slutten på en lang utdannelse, og begynnelsen på en lang karriere.. som meitemarktegner?

2 kommentarer:

  1. Godbiter!Tenk at Alf skulle få være med ikke bare på bloggen din, men i masteren din!Du må nesten legge ved plakater av alf og kidsa i denne boka di, kanskje til og med en bonus-kassett med hits. New Alf on the block!

    SvarSlett
  2. Haha :-) Husker jeg fulgte skikkelig med på Alf når den gikk på tv. Spennende saker!

    Gøy å følge med på mastern din altså! Jeg får vel se enda mer når vi reiser til Bologna, skjønte at du hadde tenkt å ta med datan? Da gidder jeg ikke ta med min, kan sikkert snike meg til å sjekke mail hos deg? 12 DAGER TIL AVREISE! Jeg teller ned.

    SvarSlett