onsdag 16. februar 2011

Alt var mye bedre før..

..også serviettene. De var selvfølgelig best under krigen.

Enhver skrotnisse med respekt for seg selv må være i besittelse av en serviettsamling! Jeg er ingen aktiv samler lengere, men kommer jeg over en dinosaurserviett er det klart jeg tar vare på den. Store deler av min gamle samling har kommet til rette, men det er fortsatt noen som mangler. Jeg tror jeg har gjemt de aller aller fineste et atomsikkert sted, men jeg husker ikke hvor! Og hvorfor i all verden har jeg delt serviettsamlinga mi i tre?


Mange av serviettene har jeg arva av mamma og bestemor. Men her stopper også min kunnskap, for jeg aner ikke hvem som er eldst eller yngst.


Jeg liker at de er litt slitte og krøllete, og det sprø papiret som er tynt som de tynneste bibelsider.


Mange rare og fine motiver.






Denne er så fin! Den er så liten og papiret så tynt at om man bretter den helt ut blir den nesten usynlig.

«Følg med videre i samlespalten! Du vil bli sjokkert over alt hun samler på!»

---------

My childhood napkin collection.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar