fredag 14. januar 2011

Jeg fant, jeg fant!


Gjett hva jeg fant på Grünerløkka i går? Tallerkenen som hører til koppen som jeg fant for et år siden! JIPPI! Det kalles et TV-sett (fordi det ligner på en gammaldags TV i formen?) og er fra Figgjo Flint. Det gleder en skattejeger å finne deler til ting man har fra før!

Det har kommet spørsmål det går an å følge bloggen min. Joda, det går an det, på flere måter. Jeg hadde ikke aktivert den der "følger" knappen man kan ha på sida, men det har jeg gjort nå! Så nå kan du bare trykke der dersom du har brukernavn i blogger eller google, eller hva det nå er. Og så dukker Linnosauren opp i leselista di i blogger hvis det er nye innlegg, i likhet med andre blogger man følger.
Jeg veit nemlig at de fleste som følger bloggen min trykker innom nå og da for å se om det har skjedd noe, men det slipper dere altså om dere brukker leseliste eller Reader.

Selv bruker jeg google reader til å følge blogger og andre nettsider som har RSS-feed, men har nå begynt å registrere bloggene i leselisten på bloggerprofilen min også, for det er jo hyggelig for folk å se hvem som følger bloggen deres. Og det synes jo enkli jeg og!

------------

Yesterday I finally found the Figgjo Flint plate that belongs to the cup I found a year ago! Treasure hunting at a local thrift shop.

1 kommentar:

  1. Hei, først vil jeg takke for hyggelig kommentar på barneromsinnlegget mitt og for at du ville følge meg videre.
    Nå har jeg klikket litt rundt inne hos deg også og må innrømme at her likte jeg meg godt, gleder meg til å følge deg videre.

    Likte barnerommet ditt veldig godt. Så mange fine farger og leker. Cowboyene på hyllen var knall-tøffe.

    Tilslutt, gratulerer med komplett kopp+tallerken, alltid en fin følelse å få flere like ting. Samlinger er bra..

    God helg:-)

    SvarSlett