fredag 19. november 2010

Utstilling av uferdige prosjekter


I går hadde vi på Mastefag Design en miniutstilling der vi viste frem våre uferdige prosjekter.


Jeg viste frem et knippe skisser, karakterer og ideer.


Møbeldesigner Teresa viste frem en katedral av et sitteredskap. Eller liggeredskap. Hvileredskap?


Men tydeligvis har jeg vært mest opptatt av å drikke vin og mingle med de ultrahippe og håtte, så skravlesjuk har jeg vært at jeg har glemt å ta bilde av resten. Men jeg kan love dere at der var det mye som var bra.

----------

Yesterday the students at MA Design had a work in progress exhibition. I showed some sketches and ideas from my story and furniture designer Teresa showed her.. couch?
Forgot to take pictures of the rest, I drank wine and talked too much.

1 kommentar:

  1. Det ser ut som et fin utstilling :-) Skulle gjerne vært der! Men jeg får satse på avgangsutstillingen iallefall. Spent på prosjektet ditt, vil se flere bloggposter om det!

    SvarSlett