tirsdag 28. september 2010

Tidslinje og dinosauren som går


I dag har jeg lagd meg ei tidslinje som viser resten av tida jeg har til å jobbe med masteroppgaven min. Ganske lurt!


På tidslinja vandrer det en dinosaur (er det Linnosauren?) som jeg skal flytte litt på hver dag. Den nærmer seg faretruende første frist: MA-konferansen der prosjektet skal presenteres.


Jeg blei ganske glad da jeg så at dinosauren faktisk ikke har gått så veldig langt enda. Føler stadig tidspresset og panikken komme, men jeg har ikke så verst med tid, asså. Når man ser det sånn. Men som vi vet kan Linnosauren være ganske kjapp på foten, og før vi vet ordet av det er det mai, altså siste innlevering.

Andre fakta om Linnosaurus:
Linnosaurus er en langkjaket dinosaur som kan bli lengre enn en familiebil og tung som en ponny. Linnosaurus er en svært uvanlig skapning. Det lille kraniet til Linnosaurus er utstyrt med sagtakkete, bladformede tenner egnet til å tygge plantekost, samt et kjeveledd beregnet på å gi et kraftig bitt.

----------------

Today I made an excellent timeline calendar for my MA-project! The dinosaur (Linnosaur) shows where I am and walks one step every day .

1 kommentar:

  1. Så lurt! Ble litt minnet på det prosjektet vi hadde med Dori i andre klasse, med å lage kalender. Setter litt perspektiv på tingene :-) Fint å se at arbeidsplassen din tar form i gammel stil! Det var ganske så minimalistisk når jeg var der sist.

    I dag skal jeg se på et verksted i et arbeidsfellesskap for kunstnere/kunsthåndtverkere, spennende spennende. Jeg håper de har plass til meg!

    SvarSlett