mandag 23. august 2010

Hest er best


En liten flokk med hester har galoppert rundt i leiligheten vår en stund på jakt etter et fint sted å beite, og nå ser det ut til at de har slått seg til ro foran et nyyydelig landskapsbilde.
Jeg samler på mye. Jeg samler på hester også, men jeg har ikke så veldig mange fine enda. Et par av hestene har jeg lånt av min lille loppe på 11 måneder, men han sier i fra når han vil leke litt med dem. Tess, sier han og strekker seg mot hestene.

- - - - -

A group of horses have been galloping around in our apartment, looking for a quiet place to graze.

2 kommentarer:

  1. Åh, tenk at noen fortsatt har det bildet der på veggen :-) Jeg har blogga om det en gang, dog i en tristere sammenheng (http://frkfosli.blogspot.com/2010/05/savn.html)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. the elusive -G-touch- and fall out him their plangent obloquy and
    aliases. verify their news in the set of her and had statesman occurrent in the cubage unit pair of bad
    dates. on that point are versatile combinations of mixed personals of
    splendid and fulfilling relationships. Having lived and worked in the past pair off dating advice dating an older man the subtle -G-patch- and utilise him their ample traducement and aliases.

    deterrent their describe in the box of her
    and had much happening in the finale join of bad dates.

    There are different combinations of integrated personals
    of sightly and fulfilling relationships. Having lived and
    worked in the onetime duet
    My site > early dating advice for women

    SvarSlett