torsdag 13. mai 2010

Mer porselen

Jada, jeg har vært på skattejakt igjen. Det er jo loppesesong, må vite! Jeg løp en rask tur innom Ekebergmarkedet i helga, rask fordi jeg skulle i konfirmasjon etterpå. På 50 minutter fikk jeg plukka med meg noen skatter til samlinga, jeg begynner seriøst å bli hekta på å jakte på enkelte serier fra Figgjo Flint og Stavangerflint.




Jess jess jess, endelig fikk jeg fatt i et par sett med kopp, skål og tallerken i serien Daisy fra Figgjo Flint! Dette har jeg lett etter lenge.








Jeg er også ute etter serien A la Carte fra Figgjo Flint. Hadde bare ei ildfast form fra før, og nå fant jeg et lite sausnebb også. Trippel salto!


En fløtemugge i srerien Astrid fra Figgjo Flint var heller ikke å forakte.

More porcelain! These are the results from this weekends treasure hunt, more Norwegian mid-century porcelain. I`m a happy collector!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar