mandag 29. mars 2010

Skatter fra Figgjo Flint / Treasures from Figgjo Flint

Her er resultatet fra min siste skattejakt! Jeg er stadig innom de samme butikkene for å se om det har kommet inn noen nye skatter, og jammen har jeg flaks noen ganger. Denne gangen har jeg funnet en liten tallerken fra Figgjo Flint og to serveringsfat fra samme produsent. Jeg er dritfornøyd!


Denne tallerkenen mangler koppen som hører til, men jeg aner ikke hvordan den ser ut. jeg får være på utkikk!


Jeg aner heller ikke hvilket år dette mønsteret kom ut, men de gamle TV-apparatene i dekoren gir oss et lite hint.


Jeg har sikla på Daisy-serien fra Figgjo Flint lenge, og endelig ble to serveringsfat mine. Nå er jeg ute etter resten!



The results from my latest treasure hunt. I visit the same vintage stores over and over again to see if new treasures have arrived. This time I found really nice plates from Figgjo Flint. I´m happy!

3 kommentarer:

  1. Figgjo har mye fint ja! Fant et lite fat med plass til kopp jeg også, for et år siden, men har ikke sett noe til koppen... Typisk

    SvarSlett
  2. hei
    så gøy å finne bloggen din
    ser du også liker Daisy
    greit at jeg låner et bilde av det til et samleinnlegg om litt?

    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett