fredag 12. mars 2010

Mitt beste bruktfunn / My best vintage treasure


Denne veska fant jeg i ei bruktsjappe i Richmond i USA. Da jeg gikk inn i butikken så jeg den med én gang, i ei hylle på venstre side. Jeg kjente hjertet begynte å dunke og pulsen blei høyere, jeg fikk nesten dotter i ørene. Jeg gikk fort bort til den og snappet den ned fra hylla, livredd for at noen andre skulle ta den, selv om det ikke var noen andre kunder i butikken akkurat da. Jeg kunne bare ikke tro den var til salgs, men det var en liten håndskrevet prislapp på den. Jeg husker ikke prisen, men den var latterlig lav. Verdens fineste veske i tre!

This is my best vintage treasure ever, found in a vintage clothing store in Richmond, VA. My heart started to beat faster when I saw the wooden bag, I could not believe it was going to be mine! My precccious!







1 kommentar:

  1. Fantastisk veske! Og praktisk våpen om du skulle bli ranet...

    SvarSlett