fredag 22. januar 2010

Strikkestrikke / knitknitknit


Det går ikke så mye i illustrasjon og grafisk design om dagen. Jeg holder jo egentlig på med en tegneserieroman, men den jobbes mest med i hodet mitt akkurat nå. Jeg hadde store ambisjoner om å jobbe masse med masterprosjektet mitt mens jeg var i fødselspermisjon, men foreløpig har jeg nok med å venne meg til å være mamma til en liten loppe som har blitt 4,5 måned allerede!

Jeg tror at det utløses et strikke-gen rett etter fødsel. Jeg har i alle fall lært meg å strikke, og jeg blir sakte men sikkert flinkere! Her er mitt andre strikkeprosjekt noen sinne, det skal ikke uventet bli ei bukse til vårt nye familiemedlem. Men nå må jeg skynde meg å strikke ferdig, snart vokser han ut av den!

I´m not much of an illustrator or graphic designer nowadays, but after giving birth I´ve become a knitter. This is my second project ever, and it´s going to be a pair of wool pants for my lucky little baby boy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar