onsdag 27. januar 2010

Lykken er en pakke i posten! / Happiness is receiving a package!


I går fikk jeg knappene jeg har bestilt fra NordicStitches i posten! En delikat liten forsendelse med de lekreste knapper pakket inn med silkepapir og sløyfebånd, og attpåtil en bitteliten velduftende pose med lavendel som fulgte med. Jeg ble så glad! Fire av knappene ble umiddelbart tatt i bruk på den lille jakka jeg fant på Fretex forleden.

Yesterday I received the buttons I ordered from NordicStitches by mail! The most delicate little package with the most elegant buttons, all wrapped in with silk paper and thread. I was so happy! Four of the buttons was immediately sewn on a second hand knit jacket I bought some days ago.











4 kommentarer:

  1. Så gøy å se knappene i bruk - de ble veldig fine på Fretex jakka :-)

    SvarSlett
  2. Å, så søte knapper! Og så fin blogg du har, bare tilfelig at jeg fant den egentlig. Nå kan jeg følge med litt på hva som skjer hos deg!

    Jeg legger til en link fra min side til din, vil du gjøre det samme?

    SvarSlett
  3. Glem det, ser at du er laangt foran meg med linkingen :-)

    SvarSlett
  4. Hei Linn, det er så koselig å se at noen blogger litt hver dag:) Ser ut som du har det fint! Hadde vært hyggelig å ta en kaffe en dag, hilse på Villum? Jeg har fortsatt filmene dine, de må du få tilbake.

    SvarSlett